پشتیبانی

کانکس حمام

کانکس حمام

کانکس حمام
اشتراک گذاری :

نوعی از سازه پیش ساخته کوچک نیز تحت عنوان کانکس حمام برای انجام امور بهداشتی بصورت پیش ساخته و قابل حمل توسط گروه صنعتی آذین کانکس طراحی و تولید می شود که در ایت صفحه نمونه ای از تصاویر و مشخصات آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر خریداران نسبت به کانکس حمام پیش ساخته آورده ایم.

کاربرد کانکس حمام

چه مواقعی ما نیازمند خرید کانکس حمام یا درواقع حمام پیش ساخته می شویم و کاربرد آن چیست. در پاسخ باید گفت که مواردی وجود دارد که ما به دلایلی از جمله نداشتن شرایط ساخت و ساز مانند سالن تولید کارخانجات مواد بهداشتی یا خوراکی که نمی توانند همگام با تولید محصول ساخت و ساز نیز انجام دهند و یا اینکه در ملک شخصی خود نیز فرصت و زمان کافی برای انجام این کار را نداریم به سراغ کانکس حمام می رویم و یا از موارد پرکاربرد دیگر نیز می توان به استفاده های موقت مانند کارگاه های عمرانی اشاره کنیم که نیاز است هر چند وقت یکبار سازه ها را جابجا کرده و به کارگاه جدید منتقل کنیم و سازه های ساخته شده با مصالح بنایی را نمی توان جابجا کرد و نیازمند ساخت مجدد در محل جدید هستند ، حال آنکه کانکس حمام را به راحتی به وسیله جرثقیل می توان به کارگاه جدید برده و در آنجا نصب نمود.

ساخت کانکس حمام

در موارد مختلف ساخت کانکس حمام نیز با ابعاد و مشخصات مختلفی با توجه به سرانه مصرفی و امکانات در دسترس انجام می گیرد که معمولا هر واحد حمام را یک چشمه می نامند. از منظر دیگر نیز کانکس حمام به دوگونه راهرو دار و بدون راهرو تقسیم می شود که به آن رختکن دار نیز می گویند. به این صورت که نفر ابتدا وارد رختکن و سپس از طریق درب دیگری وارد فضای اصلی حمام می شود. با توجه به موارد ذکر شده ساخت کانکس حمام بصورت تک چشمه راهرودار و بدون راهرو تا 12 چشمه به هم چسبیده قابل اجرا بوده و بنا به درخواست خریدار تولید می گردد.

 

 

 


تمامی حقوق محفوظ است