پشتیبانی

کانتینر

کانتینر

کانتینر
اشتراک گذاری :

مرکز خرید و فروش انواع کانتینر های خارجی نو و دست دوم در بورس کانتینر گروه صنعتی آذین کانکس بوده که می توانید با مراجعه به این مطلب اط قیمت روز انواع کانتینر مطلع شوید.

قیمت کانتینر

در قسمت پائین قیمت روز کانتینر به همراه مشخصات و ابعاد آنها را می توانید مشاهده کرده و برای سفارش و خرید می توانید با شماره های تماس آذین کانکس تماس حاصل فرمائید تا همکاران ما در این رابطه شما را راهنمایی کنند.
کانتینر 20 فوت استاندار
قیمت کانتینر 40 فوت استاندارد
قیمت کانتینر 40 فوت های کیوب
کانتینر 45 فوت
کانتینر روباز
کانتینر بغل بازشو
کانتینر مخزنی

فروش کانتینر

یکی از فعالیت های موازی گروه صنعتی آذین کانکس خرید و فروش انواع کانتینر های خارجی در بنادر کشتی رانی و نمایشگاه فروش کانتینر در تهران می باشد.فروش کانتینر بسته به سال تولید میلادی ، ابعاد و میزان سلامت آنها در نوع های مختلف در این نمایشگاه موجود می باشد.

کانتینر چیست

نوعی جهبه با ابعاد بزرگ که ساخته شده از ورق های فولادی ضخیم جهت باربری و انبار کالا می باشد که بیشتر در حمل و نقل دریایی و زمینی کاربرد داشته و از آن به عنوان انبار نیز استفاده می شود. البته نوعی از کانتینر های سبک نیز جهت حمل هوایی کالا وجود دارد.

انواع کانتینر

با توجه به نوع بار و کالایی که توسط کانتینر جابجا می شود انواع مختلفی از آن نیز بوجود آمده است که می توان از پرکاربرد ترین آنها به کانتینر های 20 و 40 فوت ، روباز ، بغل بازشو ، مخزنی ، حرارتی ، یخچالی و کانتینر حمل بار فله اشاره کرد. هرکدام از آنها بسته به نوع کالا و متنایب با ویژگی های بار انتخاب می شوند.

خرید کانتینر

مهمترین نکات در هنگام خرید کانتینر توجه به سال تولید ، ترخیص قطعی کانتینر و میزان سلامت فیزیکی آن می باشد که نبوذ هرکدام از آنها باعث ایجاد مشکلات بعدی مانند نفوذ آب ، مشکلات گمرکی و مسائلی از این قبیل خواهد شد.

ساخت کانتینر

تولید و ساخت کانتینر با رعایت استاندارد های بین المللی و تحت نظارت سازمان حمل و نقل کالا توسط شرکت های خارجی انجام می گیرد و پس از استفاده در سازمان کشتی رانی بصورت دست دوم خرید و فروش می شود.

مزایای کانتینر

استفاده از این سازه ها دارای مزایای زیادی بوده از جمله جابجایی انبوه کالا و سهولت در آمارگیری و امور گمرکی ، ایمن و سالم ماندن بار در برابر ضربه و بارندگی ، حفظ کالا از مفقود و مورد سرقت قرار گرفت
دیگر کاربرد های کانتینر
از دیگر موارد رایج کاربرد کانتینر می توان به استفاده در زمینه انبار ريال فروشگاه های موقت و حتی سازه های مسکونی نیز اشاره کرد.
تفاوت کانکس و کانتینر
کانکس سازه ای سکونت گاهی یا فروشگاهی بوده که با ابعاد و طرح های مختلفی تولید و دارای عایقبندی جداره ها ، درب نفر رو و پنجره ، سیستم روشنایی و گاها سرویس بهداشتی بوده اما کانتینر سازه فولادی در ابعاد محدود و مشخص است که برای جابجایی و حمل کالا تولید شده و بصورت استاندارد فاقد درب نفر رو و پنجره می باشد تا از نفوذ هرگونه نور یا آب به درون آن جلوگیری شود.

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است