پشتیبانی

اجاره کانکس

اجاره کانکس

اجاره کانکس
اشتراک گذاری :

در کنار تولید و فروش کانکس برای کسانی که پروژه های چند ماهه و کوتاه مدتی را دارند اجاره کانکس نیز گزینه مناسبی بوده که در ابتدای امر باعث صرفه جویی در هزینه های ایشان می گردد. این خدمات از چند هفته تا چند ماه و حتی چند سال می تواند تمدید گردد که البته اجاره کانکس بصورت چند ساله برای شما بصرفه نبوده و بهتر است در ابتدای امر بجای پرداخت اجاره های ماهیانه کانکس را خریداری نمائید.در ادامه شرایط و ضوابط ارائه این خدمات به متقاضیان را آورده و در انتها نیز سوالات متداول در این رابطه را پاسخ داده ایم اما جهت کسب اطلاعات در این رابطه نیز می توانید با دفتر فروش آذین کانکس تماس حاصل نمائید.

اجاره کانکس در تهران

در حال حاظر خدمات اجاره کانکس توسط گروه صنعتی آذین کانکس فقط در تهران که محل اصلی کارخانه تولیدی آذین است ارائه می گردد و از طرفی بالا بودن هزینه های حمل برای متقاضیان مقدور بصرفه نبوده که برای شهرستان ها و استان های دیگر اقدام به اجاره کانکس از تهران نمایند. به امید پروردگار در آینده ای نه چندان دور در نمایندگی های استان های دیگر آذین کانکس نیز این خدمات ارائه خواهد شد.

شرایط اجاره کانکس

در ابتدا این مطلب لازم به ذکر است که در اینجا منظور ما اجاره کانکس برای استفاده در پروژه ها توسط پیمانکاران بوده و به منظور اجاره فضای انباری در محل نیست.در رابطه با شرایط آن نیز به این صورت است که شما تعداد دستگاه کانکس که مورد نیازتان بوده از میان نمونه های موجود انتخاب کرده و دو فقره چک از حساب های متفاوت به ارزش کل کانکس هایی که احتیاج دارید بصورت امانت به دفتر فروش آذین داده و مبلغ اجاره ماهیانه آن را نیز به تعداد ماه هایی که به آن نیاز دارید در ابتدا بصورت نقدی می بایست پرداخت نمائید. چنانچه در پایان تاریخ تعیین شده مجدادا نیازمند زمان بیشتری بودید می توانید مدت آن را تمدید نمائید.زمان کمتر از یک ماه نیز در هنگام اجاره برای سازه همان یک ماه تلقی شده و می بایست اجاره 30 روز کامل پرداخت گردد و بارگیری ، حمل و تخلیه و تمامی مسئولیت های ناشی از آن چه در هنگام حمل و جه در زمان استفاده به عهده مشتری بوده و محل تحویل و بازپسگیری کانکس درب کارخانه آذین کانکس می باشد.

اجاره کانکس برای تجهیز کارگاه

بیشترین کاربرد اجاره کانکس برای تجهیز کارگاه های ساختمانی بخصوص کارگاه های کوچک کوتاه مدت بوده اما گاها نیز برای برپایی مراسم تشریفاتی مانند ایام محرم یا جشن های ملی مذهبی از خدمات اجاره کانکس استفاده شود.از این سازه ها در کارگاه ها به عنوان دفتر پروژه ، نگهبانی و اتاق استراحت کارکنان استفاده می شود که پیمانکاران معمولا اقدام به خرید به جای اجاره می کنند مگر اینکه پروژه بسیار کوتاه مدت و کوچک باشد که ظرف مدت چند ماه به پایان برسد.

هزینه اجاره کانکس

قیمت اجاره کانکس یا همان هزینه اجاره ماهانه برابر با یک پنجم قیمت کانکس بوده و شما با توجه به نیازتان می توانتید هر نوع سازه های را مانند اسکان کارگری یا لوکس و فانتزی را اجاره نمائید ، البته نا گفته نماند کانکس های تاسیساتی مانند سرویس بهداشتی یا آشپز خانه ای اجاره داده نمی شود و فقط برای فروش می باشند.حداقل زمان اجاره کانکس نیز یک ماه بوده و در صورتی که فقط یک هفته به آن نیاز داشته باشید نیز می بایست اجاره یک ماه آن را پرداخت نمائید.

 

 


تمامی حقوق محفوظ است