پشتیبانی

کانکس فست فود سیار | فود تراک

کانکس فست فود سیار

کانکس فست فود سیار
اشتراک گذاری :

کانکس فست فود سیار سازه کوچک پیش ساخته ای است که بر روی یک شاسی چرخدار نصب گردیده و برای ایجاد فروشگاه های غذای آماده در مکان های عمومی استفاده می شود.البته تهیه و استفاده از این سازه نیاز به کسب مجوز های لازم از مسئولان محل مربوطه و همچنین اتحادیه های مرتبط داشته که می بایست قبل از اقدام به خرید کانکس فست فود سیار این مجوز ها اخذ شده باشد.در ادامه توضیحاتی از مشخصات فنی و کلیت های این محصول ارائه گردیده است.

ساخت کانکس فست فود سیار

ساخت این سازه از زمان کشف و معطوف شدن توجه عموم مردم به پتانسیل های موجود در مکان های عمومی در همه جای جهان آغاز گردید و می توان گفت شروع فعالیت و ساخت این سازه ها در دو نوع کانکس فست فود ثابت و سیار چند سالی زود تر در کشور های خارجی آغاز گردید.این کار درواقع هم به نوعی اشتغال زایی و هم خدمات رسانی در مکان های پر تردد بخصوص مکان هایی که دارای جمعیت فصلی هستند می باشد.بطور مثال بسیاری از پارک ها و مکان های تفریحی در ایام عادی سال که تعداد بازدید کنندگان مشخصی را داشته اما در روز های خاصی مانند سیزده بدر مملو از جمعیت می شود می توان از کانکس فست فود سیار هم در جهت خدمات رسانی و هم کسب درآمد استفاده کرد.

مشخصات کانکس فست فود سیار

در سیستم گروه صنعتی آذین کانکس این سازه ها در ابعاد 3/2 *2 متر تولید می شوند و ابعاد دیگر آن می بایست طبق سفارش خریدار باشد . دیواره و سقف کانکس فست فود سیار از جنس ساندویچ پانل بضخامت 4 سانتیمتر با عایق پلی اورتان بوده و کف آن از تخته ضد آب با کفپوش ورق آلومینیوم آجدار می باشد. جداره های داخلی برای تائید استاندارد های بهداشتی با ورق استیل روکش شده اند.یک سینک کوچک و شیر آب به همراه مخزن آب 50 لیتری و مخزن تخلیه 50 لیتری نیز در آن تعبیه گردیده. همچنین یک کرکره برقی در قسمت طولی سازه تعبیه گردیده و سیستم برقکشی سازه نیز به همراه کلید و پریز های مورد نیاز بصورت روکار از طریق داکت های استاندارد نصب گردیده.شاسی سازه نیز دارای دو محور چرخدار و فنر دار بوده که در هنگام حمل بتواند ضربه های ناشی از حمل را دفع کرده ، همچنین یک مالبند برای اتصال به خودروی کشنده و سه جک برای ثابت ماند سازه در محل استقرار برای کانکس فست فود چرخدار تعبیه گردیده است.

قیمت کانکس فست فود سیار

قیمت کانکس فست فود سیار مطابق ابعاد و مشخصات شرح داده شده در بالا 27/000/000 تومان می باشد اما ابعاد دیگر یا طرح های دیگر نیاز به محاسبه قیمت داشته. خریداران و مراجعین محترم این نکته را در نظر داشته باشید همانگونه که در قسمت مشخصات نیز شرح داده شد این سازه با قیمت ذکر شده مطابق عکس این مطلب و فاقد تجهیزاتی مانند فر ، گاز یا یخچال بوده که تجهیز کردن آن به عهده خریدار می باشد.

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است