پشتیبانی

کانکس سردخانه

کانکس سردخانه

کانکس سردخانه
اشتراک گذاری :

کشاورزان بخصوص آنهایی که مرکبات کشت می کنند ، کامداران و کشتارگاه ها و همچنین رستوران ها مصرف کنندگان اصلی انکس سرد خانه می باشند . چرا که محصولات این اصناف مواذ غذایی خوراکی بوده که برای نگهداری آنها نیاز به دمای زیر صفر درجه و در برخی موارد دمای خنک جهت میوه جات و سبزی جات می باشد. گروه صنعتی آذین کانکس محصولی تحت عنوان کانکس سرد خانه تولید می نماید که این سازه دارای ابعاد و شرایط مختلفی و مختص کاربری های گوناگون بوده که در ادامه ویژگی های آن مورد برسی قرار گرفته است.

تولید کانکس سردخانه

ساخت کانکس سردخانه به وسیله کلاف آهنی و جداره های عایق بصورت ساندویچ پانل با ضخامت 10 تا 16 سانتیمتر بوده که بنا به نوع کاربری و دمای مورد نیاز این ضخامت تعیین می گردد.سطوح داخلی کانکس سردخانه از ورق های استیل جهت افزایش درجه بهداشتی فضای داخلی بوده که بتوان بارها و به راحتی توسط مواد شوینده ضد عفونی کننده مورد شستشو و نظافت قرار گیرد. درب این سازه نیز بصورت یخچالی و از جنس پانل های دیواری بوده تا هیچ گونه پرت انرژی از قسمت درب و بازشو های کانکس سرد خانه صورت نگیرد. نمای بیرونی این سازه نیز معمولا به رنگ سفید بوده که اگر تابش مستقیم خورشید بر روی سطح خارجی آن صورت گیرد ، کمترین میزان جدب گرما را داشته باشد.

سیستم سرمایش در کانکس سردخانه

همانگونه که از نام این سازه پیداست می بایست مجهز به یک سیستم سرمایشی قدرتمندی باشد تا به تواند دمای داخل سردخانه را تا مقدار مورد نظر مصرف کننده کاهش دهد. برای این منظور در ابعاد بزرگ کانکس سردخانه اتاقکی تحت عنوان اتاق تاسیسات تعبیه شده که موتور سرماساز و تاسیسات مورد نیاز در آن تعبیه می گردد و برای انجام امور تعمیر و نگهداری به راحتی در دسترس خواهد بود. در ابعاد کوچک تر نیازی به تعبیع چنین اتاقکی نبوده چرا که سیستم سرمایش در کانکس سردخانه با ابعاد کوچک بسیار مختصر بوده و می توان به راحتی در کنار خود سازه آن را قرار داد ، فقط می بایست از بارش برف و باران و همچنین تابش مستقیم نور خورشید محفوط بماند.

قیمت کانکس سردخانه

این سازه دارای تاسیسات با سرما ساز های مختلف که هرکدام برند و قیمت متفاوتی دارند ساخته می شود ضمن اینکه ضخامت جداره ها ، ابعاد و محل اجرای کانکس سرد خانه در مجموع قیمت کانکس تاثیر گزار است. از این رو می بایست با توجه به دمای مورد نیاز و دیگر شرایطی که پیش تر به آنها اشاره شد برآورد هزینه صورت گیرد . بهتر است جهت مشاوره قیمت این سازه با دفتر فروش تماس تلفنی برقرار نمائید.

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است