پشتیبانی

کانکس ارزان قیمت با انواع کاربری ها

کانکس ارزان

کانکس ارزان
اشتراک گذاری :

اگر پس از جستجو و شنیدن قیمت های کانکس و سازه های پیش ساخته از خرید خود نا امید شده و احساس می کنید هزینه ها با بودجه شما هم خوانی نداته و توان تهیه آن را ندارید ما در اینجا کانکس ارزان را که جوابگوی نیاز ما بوده و یا حداقل در حال حاظر می توان برای شروع یک فعالیت کار راه انداز باشد را معرفی کرده تا بتوانید در اسرع وقت و پس از تامین بودجه و یا ارزیابی بازخورد فعالیتی که مدنظر دارید سازه اصلی و ایده آل خود را تهیه کنید.پس در ادامه با ما همراه باشید.

کانکس مسکونی ارزان

اگر در حال حاضر و به تازگی باغ یا ملکی خریده اید که در آن هیچ بنای مسکونی وجود ندارد و از طرفی تمام بودجه خود را صرف خرید ملک کرده اید و در حال حاضر بودجه کافی برای ساخت ویلا یا خرید کانکس ویلایی لوکس را ندارید پیش نهاد می کنیم از کانکس مسکونی ارزان برای این منظور استفاده کنید.از مهمترین ویژگی این سازه ها به دارا بودن سرویس و آبدارخانه و یک اتاق برای استراحت بوده که اگر چه مثل سازه های ویلایی بزرگ و لوکس نیست اما در این مرحله به عنوان یک سوئیت کوچک برای ما عمل کرده و ما با پرداخت هزینه های بسیار کمتر در حدود 60 درصد ارزان تر از کانکس مسکونی برای آن پرداخت می کنیم و این رقم واقعا خود یکی از مزایای آن محسوب می شود.

کانکس سرایداری ارزان

فضا یا واحدی که برای باغبان ، نگهبان یا سرایدار یک مجموعه مورد نیاز است نیز از جمله مواردی است که معمولا به دنبال سازه های ساده با قیمت ارزان هستیم تا در کنار داشتن امکانات اولیه برای زندگی یک سرایدار هزینه آن نیز برای ما مناسب باشد. کانکس سرایداری ارزان دقیقا همان گزینه ای است که به دنبال شتیم که البته بسته به نوع شرایط آب و هوایی می بایست مشخصات آن را از دفتر فروش آذین کانکس جویا شوید تا با در نظر گرفتن شرایط محل و ابعاد و همچنین بودجه شما ، گزینه مطلوبی را برای شما در نظر بگیرند.

تفاوت کانکس ارزان با سازه های گران قیمت چیست

در واقع همانطور که میدانید هر نوع بنایی از ترکیب مواد و مصالح مختلفی تشکیل شده که با در کنار یکدیگر قرار گرفتن آنها سازه کل گرفته است. از طرفی بخش اصلی قیمت یک سازه با توجه به نوع کیفیت این مصالح و مجموع هزینه های آنها تعیین می گردد . حال خود مصالح از دو بخش سازه ای یا استراکچری و بخش تزئینی تشکیل شده که هر دو در ارزان یا گران بودن و همچنین در لوکس یا ساده بودن ، مقاوم یا ضعیف بودن تاثیر دارد. در واقع در سازه های لوکس از هر دو قابلیت مقاوم بودن و لوکس بودن از نطر تزئینات استفاده شده است اما در کانکس های ارزان قیمت معمولا برای کاهش هزینه ها آیتم تزئینات معمولا فاکتور گرفته می شود و سازه از نظر ظاهری ساده تر بوده  ، از نظر نوع استراکچر اما تلاش می شود حدالمقدور مقاومت مناسبی داشته باشد و تا حد امکان از آن کاسته نشود ، برای روشن شدن و شفاف سازی این موضوع نیز مشاوران ما اطلاعات دقیقی از نوع استراکچر و تفاوت سازه با یکدیگر از نظر مشخصات فنی به ما ارائه خواهند نمود و دست ما را برای انتخاب و اعمال نظر تا حد امکان باز خواهند گذاشت تا در مورد کیفیت ، مقاومت و قیمت از هر لحاظ خاطر ما آسوده باشد.

آیا خرید کانکس ارزان خوب است

حتما مثال های گوناگونه از جمله هیچ ارزانی بی حکمت نیست یا من اونقدر پول ندارم که جنس ارزان بخرم را شما نیز شنیده اید و هربار که برای خرید چیزی از جمله کانکس اقدام می کنید نیز یاد این مثال ها می افتید. حقیقت امر این است که این مثل ها تا حد زیادی درست هستند و هر چیزی که ارزان باشد قطعا به لحاظ کمی و کیفی دارای سطح به مراتب پائین تری نسبت به رنج قیمت های بالاتر هستند اما این نکته بسیار مهم نباید فراموش شود که بودجه ما محدود بوده و در صورتی که کانکس ارزان وجود نداشته باشد یا مجبور به صرف نظر کردن از خرید خود و یا برای تامین بودجه آن از خرید دیگری صرف نظر کنیم . اما با تهیه و خرید کانکس ارزان می توانیم حداقل برای مدتی نیاز خود را برطرف کرده تا در موقع مناسب که بودجه آن تامین شد سازه بهتری جایگزین آن کنیم علاوه بر اینکه ممکن است در همین مدت کوتاه نیاز ما برطف شده که معمولا در کارگاه های ساختمانی اینگونه است و یا اینکه برای آزمون خطا به عنوان یک فروشگاه از آن استفاده کرده و اگر بازخورد مناسبی نداشت شاید بخواهیم آن را برای همیشه جمع کنیم که در چنین حالتی خرید کانکس ارزان باعث کاهش ضرر و زیان ناشی از راه اندازی و یا جمع آوری یک کسب و کار کوچک می گردد.

 

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است