پشتیبانی

کانکس مدیریتی | کانکس لوکس مدیریتی

کانکس مدیریتی

کانکس مدیریتی
اشتراک گذاری :

کانکس مدیریتی همانگونه که در مقدمه گفته شد سازه ای پیش ساخته جهت استقرار بخش مدیریتی یک شرکت یا مجموعه کاری می باشد که هم به لحاظ ظاهر و هم از لحاظ امکانات دارای ویژگی های خاص و متفاوتی نسبت به کانکس های معمولی و کارگاهی می باشد.از جمله این تفاوت ها لوکس بودن فضای داخلی و تجهیزات آن و همچنین دارا بودن بخش هایی نظیر میز منشی ، فضای انتظار ، اتاق جلسات و آبدارخانه جهت پذیرایی از مراجعین بوده که بتواند پاسخگوی نیاز یک مجموعه از بخش مدیریتی خود باشد.

کاربرد کانکس مدیریتی

در بخش بالا اشاراتی به کاربرد این سازه نمودیم اما اگر بخواهیم کاملتر وارد بحث کاربرد کانکس مدیریتی شویم باید گفت که در واقع این بنا یک کانکس اداری بوده که کارمندان رده بالا یا همان مدیران یک مجموعه از آن به عنوان دفتر کار خود استفاده می کنند و حال اینکه چرا از این روش برای تجهیز دفاتر اداری خود بهره می برند ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که از جمله مهمترین آنها می تواند کمبود فضا در محیط یا ساختمان اداری و یا موقت بودن محل استقرار آنها و یا نداشتن زمان کافی و فراهم نبودن شرایط ساخت دفتر مدیریتی باشد که همگی آنها دست به دست هم داده تا یک مجموعه تصمیم به خرید کانکس مدیریتی برای بخش اصلی یا همان نوک هرم مجموعه خود بگیرد.
کانکس مدیریتی

مشخصات کانکس مدیریتی

برای یک دفتر کار و یا فضایی برای مدیر یک مجموعه می بایست اتاق ها و بخش های متعددی از جمله فضای منشی و انتظار ، اتاق بایگانی اسناد ، اتاق جلسه و آبدارخانه ، لابی ورودی و در نهایت اتاق مدیر مجمعه را در نظر گرفت که این بخش ها جز الزامات نبوده و هر مجموعه بنا به نیاز خود می تواند یک کانکس مدیریتی با یک یا چند بخش از قسمت هایی که نام برده شد را تهیه کند. گروه صنعتی آذین کانکس برای این منظور مشاوره هایی را بصورت تخصصی به خریداران خود ارائه می کند تا ایشان در تصمیم گیری برای سفارش بهترین محصولی که پاسخگوی نیاز آنها باشد به درستی عمل کنند. کانکس مدیریتی می تواند از یک کیوسک 3*4 تا یک سازه بزرگ با اتاق های مختلف تشکیل شده باشد و ابعاد خاصی بصورت استاندارد برای آن وجود ندارد.

انواع کانکس مدیریتی

کانکس های مدیریتی در انواع مختلف و طرح های متفاوتی تولید می گردند که ممکن است ضمن رعایت اصول کلی یک بنای متناسب با کاربری دارای ظاهری کاملا متفاوت و ابعاد کاملا متفاوتی از یکدیگر باشند و دلیل این تفاوت نیز سلیقه خریدار و بودجه ای که ایشان برای این منظور در نظر گرفته می باشد. از همین رو نمی توان کانکس مدیریتی را به جند نوع محدود مثلا چوبی یا کامپوزیتی تقسیم نمود و ممکن است از ترکیب چندین متریال و چند طرح ساخته شود اما آنچه در همه آنها مشترک است لوکس بودن بگونه ای که درخور یک مدیر بوده و معمولا همه آنها از در ابتدا طراحی اختصاصی می شوند.

کانکس مدیریتی برای چه فضا هایی مناسب نیست

از آنجایی که این سازه ها دارای ویژگی های خاص و معمولا از مصالح حساس تری نسبت به سازه های کارگاهی تولید می شوند استفاده از آنها در محیط هایی که مستقیما در کنار عملیات عمرانی و یا فعالیت هایی که امکان سقوط مصالح یا ریز گرد های صنعتی بر روی آن وجود دارد مناسب نبوده چرا که عمر سازه را به شدت کاهش داده و موجب تخریب آن می گردد.

قیمت کانکس مدیریتی

قیمت کانکس مدیریتی در سیستم گروه صنعتی آذین کانکس بر اساس متر مربع و تحت تاثیر طرح کلی سازه می باشد و از آنجایی که طرح های این نوع سازه با یکدیگر متفاوت و ابعاد آنها نیز متفاوت است می بایست در هنگام سفارش برآورد هزینه شود اما قیمت نمونه های آماده آن را در صفحه قیمت کانکس می توانید مشاهده فرمائید
زمان مورد نیاز برای ساخت یک کانکس مدیریتی
معمولا زمانی که از شروع طراحی تا ساخت یک دستگاه کانکس مدیریتی مورد نیاز است بین 20 تا 30 روز می باشد که بهتر است در این نوع سازه زمان بیشتری جهت ساخت جزئیات آن صرف شود تا دقت و ظرافت فدای سرعت نگردد چرا که انتظار ما از این سازه ظرافت و زیبایی است.

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است