پشتیبانی

کانکس برای باغ

کانکس برای باغ

کانکس برای باغ
اشتراک گذاری :

یکی از راهکار های ایجاد فضایی خصوصی در باغ های شخصی خرید کانکس مسکونی برای باغ می باشد اما اینکه در این حالت چه ابعاد و با چه امکاناتی را باید انتخاب کنیم موضوعی است که به بودجه و شرایط ملک ما بستگی خواهد داشت. گروه صنعتی آذین کانکس طراح و تولید کننده انواع کانکس برای باغ بصورت مسکونی و یلایی دارای امکانات کامل یکی از تولید کنندگان اصلی و جز پیش گامان این صنعت می باشد . در ادامه توضیحاتی در باره انواع این سازه ها به همراه تصاویر مرتبط با هرکدام ارائه شده است تا اگر شما نیز قصد تهیه سازه ای را برای باغ خود دارید با مراجعه به این صفحه بتوانید مطالب مفیدی در این باره بدست آورده و مطابق آن انتخاب صحیحی برای خرید خود انجام دهید.

کانکس قیمت مناسب برای باغ

در ابتدا با ابعاد کوچک و رنج قیمت پائین تر شروع می کنیم.برای داشتن یک اتاق 18 متری با سرویس بهداشتی به همراه یک آبدارخانه ، پیشنهاد ما استفاده از این کانکس برای باغ می باشد که هم دارای شرایط مناسبی بوده و هم قیمت کانکس مناسب است.
درباره مشخصات کلی این سازه باید بگوئیم که دارای طول 6 متر و عرض 3 متر بوده که در مجموع 18 متر مربع می شود ، دو پنجره دوجداره و یک درب ورودی اصلی داشته. دارای یک سرویس بهداشتی و حمام به همراه روشویی و فن تهویه هوا بصورت مشترک ، یک آبدار خانه با کابینت فلزی ، سینک و شیر آب اهرمی به همراه آبچکان و مابقی فضا بصورت یک اتاق بزرگ می باشد. سیم کشی برق و سیستم روشنایی داخلی به همراه لوله کشی و نصب شیر آلات اهرمی ، دیوار پوش داخلی با طرح های متنوع چوب و کاغذ ذیواری از دیگر متعلقات این سازه بوده و بنا به سفارش می توان برای درب و پنجره آن نیز حفاظ آهنی در نظر گرفته و یا حتی درب سرویس بهداشتی آن را از بیرون سازه تعبیه نمود.در بالای این متن تصویر نمای خارجی و داخلی این کانکس برای باغ قابل مشاهده است.

کانکس مسکونی برای باغ

یکی دیگر از انواع کانکس باغی تولیدی این گروه صنعتی سازه های مسکونی می باشد که از نمونه قبلی بزرگتر و از نظر امکانات نیز توسعه یافته تر است. این نمونه علاوه بر امکاناتی که در نوع ساده وجود داشت دارای یک یا دو اتاق خواب بنا به درخواست خریدار و کابینت آشپز خانه لوکس و مجهز به گاز رومیزی ، هود ، سینک و گاز به همراه یک آبگرمکن دیواری ، کمد دیواری ، درب ضد سرقت و پنجره های دوجداره قدی می باشد.این نوع کانکس برای باغ از هر لحاظ دارای امکانات کاملی به مانند خانه های ویلایی بوده و علاوه بر آن نیز دارای ظاهری زیبا تر و کلبه ای فرم می باشد. از نظر ساختاری نیز این کانکس ویلایی از مصالح لوکس و مقاوم تری نسبت به نوع ساده ساخته شده و همچنین از ارتفاع داخلی بیشتری برخوردار بوده بطوری که لوستر های لوکس و زیبایی را می توان درون آن نصب نمود.تصویری بالا نمونه ای از این سازه با ابعاد حدود 40 متر مربع بوده و قیمت آن نیز 47/000/000 تومان می باشد.

کانکس برای باغ در مناطق سرد

یکی از سازه های اختصاصی برای کانکس باغی ویلای پیش ساخته ساندویچ پانل تولیدی گروه صنعتی آذین کانکس می باشد که جنس جداره های آن از پانل های آماده با فوم پلی اورتان تزریقی بوده و به مانند دیواره های یک یخچال به هیچ عنوان گرما و سرما را از خود عبور نمی دهند. اگر به دنبال یک کانکس برای باغ در منطقه های سرد کوهستانی مانند دماوند و فیروزکوه یا منازق گرم جنوبی کشور مانند آبادان و اهواز هستید بطور جد پیشنهاد می کنیم که از این نوع سازه استفاده کنید تا شرایط جوی محیط باعث صلب آسایش شما در هنگام استفاده از این سازه نشود. نمونه ای از کانکس باغی ساندویچ پانل را در تصویر بالا مشاهده می فرمائید.قیمت این سازه بر اساس متر مربع 1/200/000 تومان تحویل درب کارخانه و 1/350/000 برای ساخت در محل می باشد.

 

 

 


تمامی حقوق محفوظ است