پشتیبانی

داخل کانکس

داخل کانکس

داخل کانکس
اشتراک گذاری :

فضای داخل کانکس یکی از با اهمیت ترین موارد در هنگام خرید کانکس بوده چرا که تا زمانی که بیرون سازه هستیم نمای کلی آن برای ما اهمیت داشته اما به محض ورود به فضای داخلی دیگر نما اهمیت خود را از دست داده و امکانات داخلی و نوع چیدمان فضا مطرح می گردد. از این جهت شکل و ظاهر داخل کانکس دارای اهمیت ویژه ای بوده که ما اکثر زمانی که با این سازه سروکار داریم را درون فضا بوده و با داخل آن در ارتباط هستیم. البته در نوع های فروشگاهی و رستورانی ممکن است علاوه بر داخل نمای آن نیز جهت جلب توجه اهمیت زیادی داشته باشد.

عکس داخل کانکس

همواره عکس یکی از مختصر و مفید ترین راه های انتقال اطلاعات از داخل یک محیط مانند کانکس می باشد. بسیاری از خریداران خواستار این هستند که بتوانند قبل از خرید تصویری از داخل کانکس را دیده و با محیط آن ، رنگ و طرح های مورد استفاده در آنها بیشتر آشنا شوند. از فضای خارجی معمولا در بخش های مختلف تصاویر زیادی منتشر شده است اما در این مطلب عکس داخل کانکس ویلایی و چند نوع پر کاربرد دیگر از محصولات را آورده ایم که در ادامه شاهد آنها هستید.

داخل کانکس ویلایی

اگر بخواهیم فضای داخل کانکس را در کاربری های مختلف مورد برسی قرار دهیم قطعا داخل کانکس ویلایی جز مهمترین آنها خواهد بود چرا که محلی برای اسکان اعضای خانواده و به نوعی سکونت گاه محصوب می شود که می بایست دارای امکانات رفاهی برای اعضای خانواده باشد.داخل کانکس ویلایی دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام ، فضای آشپز خانه مجهز به کابینت و متعلقات آن ، اتاق خواب یا استراحت به همراه یک سالن نشیمن بصورت حداقلی باید باشد و در مساحت های بزرگ ممکن است چند سرویس بهداشتی بصورت ایرانی و فرنگی ، فضای میز بیلیارد ، اتاق فیلم و اتاق خواب های بیشتری تعبیه شده باشد.
داخل کانکس ویلایی

داخل کانکس فروشگاهی

در این کاربری شرایط کمی متفاوت تر بوده و به جای امکانات رفاهی ، داخل کانکس فروشگاهی می بایست دارای قفسه ها و طبقاتی باشد که بتوان از آن برای قرار دادن اجناس و کالا ها استفاده کرد. البته داخل کانکس فروشگاهی بسته به نوع خدمات ممکن است دارای شرایط و بخش های فرعی مانند انبار ، مطبخ و یا سردخانه در نوع های فست فودی باشد همچنین توجه به محل بازشو یا درواقع تعبیه محل تحویل جنس به مشتریان داخل کانکس فروشگاهی بطوری که با مابقی فضای داخلی هماهنگ باشد نیز جز نکات قابل توجه در این کاربری می باشد.

داخل کانکس اداری

کانکس اداری به دلیل وسعت و کاربرد خود دارای فضای داخلی مانند دفتر کار بوده و با توجه به وسعت ممکن است اتاق ها یا پارتیشن های تفکیک کننده فضای داخلی متعددی داشته باشد. توجه به میزان روشنایی و نور کافی برای انجام فعالیت های کارمندان داخل کانکس اداری یکی از اصلی ترین موارد مورد توجه در این نوع سازه می باشد.

داخل کانکس نگهبانی

این سازه که برای نگهبانی مجموعه ها و شرکت ها بکار می رود دارای دو حالت سرویس دار و کیوسک است. داخل کانکس نگهبانی کوچک فقط یک کانتر برای قرار گیری سیستم مانتیتورینگ و دفتر ثبت ورود و خروج بوده و دیواره های آن نیز دارای پنجره های بزرگی می باشد. اما داخل کانکس نگهبانی بزرگ معمولا یک اتاق استراحت و سرویس بهداشتی به همراه حمام نیز تعبیه می شود تا نفر بصورت شبانه روزی بتواند داخل آن قرار گیرد.

 

 

 

 


تمامی حقوق محفوظ است