پشتیبانی

کانکس مخابراتی | کانکس BTS

کانکس مخابراتی

کانکس مخابراتی
اشتراک گذاری :

برای نصب و راه اندازی دکل های مخابراتی دستگاه ها و فرستنده های مختلفی مانند رک های مخابراتی و یا بی تی اس های مخابراتی پای این دکل ها نصب می گردد.از انجایی که تمامی این سیستم ها در برابر شرایط جوی مانند باران و گرد و غبار بسیار آسیب پذیر و باعث نقص در عملکرد سیستم آنها می گردد از کانکس مخابراتی برای قرار دادن دستگاه و همچنین محفوظ نگاه داشتن آن از این گونه آسیب ها استفاده می شود.این سازه ها معمولا دارای شرایط و یژگی های منحصر بفردی بوده که تخصصا برای همین کاربری در نظر گرفته شده است که در ادامه بیشتر به ویژگی های آن پرداخته ایم.

ساخت کانکس مخابراتی

معمولا ساخت کانکس مخابراتی در ابعاد مختلف که بسته به تعداد و ابعاد تجهیزات مورد استفاده داشته صورت می گیرد اما بصورت پیش فرض دارای ابعاد شبیه به کانکس نگهبانی در حدود 2 * 2 متر بوده که اکثر دکل های مخابراتی و اینترنتی از آن استفاده می کنند.اما مواردی نیز وجود داشته که ابعاد آنها بزرگتر از 6*2 متر نیز بوده و دارای تجهیزات نسبتا پیچیده با سیتم های خنک کننده اسپیلت و گردگیر های مخصوص می باشند. گروه صتعتی آذین کانکس این سازه ها را بر اساس نقشه ها و جزئیات درخواستی خریدارو تحت نظارت مهندسین فنی تولید می نماید و تجربیات ساخت کانکس مخابراتی در سالهای گدشته باعث به روز رسانی و رفع هرگونه نقص و عیب در سازه های کنونی این مجموعه گردیده است.

مشخصات کانکس مخابراتی

مشخصات فنی و نوع مصالح بکار رفته در کانکس مخابراتی بگونه ای است که از ورود هرگونه گرد و غبار به داخل سازه جلوگیری می نماید و از همین روی معمولا پنجره یا جداره باشو به غیر از در برای آن تعبیه نمی گردد مگر دمپر های فیلتر دار ، همچنین سقف و بدنه آنها از ساندویچ پانل بوده که باعث می گردد گرما یا سرمای زیاد فضای بیرونی راهی برای نفوذ به فضای داخل را نداشته باشد. در برخی موارد نیز برای تنظیم دمای فضای داخلی ممکن است از کولر اسپیلت نیز استفاده شود. مابقی اجزا و مشخصات کانکس مخابراتی مانند دیگر سازه ها دارای شاسی تیر آهن ، اسکلت از پروفیل های آهنی ، دارای سیستم برق کشی و جعبه فیوز متناسب با مدار ، درب از نوع یخچالی یا پلیمر تمام فاساد . رنگ الکترو استاتیک برای بدنه های اکسپوز می باشد.

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است