پشتیبانی

ساخت انواع کانکس رختکن

کانکس برای رختکن

کانکس برای رختکن
اشتراک گذاری :

هر فضای کاری به دلیل رعایت اصول کار که شامل موارد ایمنی ، بهداشت و انجام فعالیت های تخصصی که نیازمند پوشش های مخصوص بوده و همچنین در جهت قانون مند کردن فضای کاری و سلسله مراتبی آن نیاز به این دارد که پرسنل در فضایی مخصوص لباس عمومی خود را تعویض کرده و ضمن پوشیدن لباس مخصوص مجموعه آماده انجام فعالیت های روزمره شوند که ممکن است این فعالیت ها خدمات پزشکی ، فعالیت ورزشی و یا کار در آزمایشگاه ها و بسیاری موارد دیگر باشد. در این میان کانکس رختکن همان فضایی است که برای تعویض لباس اعضای مجموعه تعبیه و در محل ورود افراد به مجموعه نصب می گردد.

شرایط و امکانات کانکس رختکن

کانکس رختکن نیز با توجه به نوع مجموعه و تعداد نفراتی که از آن استفاده می کنند و همچنین با توجه به سلسله مراتب اداری یک مجموعه دارای ابعاد ، ظاهر و امکانات داخلی متفاوتی است و در برخی از آنها سرویس بهداشتی و حمام نیز وجود داشته و در برخی فقط کمد های مخصوص تعویض لباس تعبیه گردیده و سرویس های بهداشتی در خارج از رختکن وجود دارند. همچنین معمولا دارای دو گونه کانکس رختکن آقایان و خانم ها می باشد  از این رو گروه صنعتی آذین کانکس همواره ابعاد و مشخصات این محصول خود را پس از برسی نیاز های مجموعه تعیین می نماید تا تمامی نیاز ها در آن دیده شده باشد و چه از نظر کمی و چه کیفی جوابگوی یک مجموعه باشد.

ساخت کانکس رختکن ورزشی

ورزشگاه های بزرگ و مجهز همیشه دارای رختکن های بزرگ با فضا های فرعی زیادی هستند که بازیکنان را برای ورود به زمین ورزشی آماده می کنند اما مجموعه ورزشی های کوچک و محله ای معمولا فاقد چنین فضا هایی بوده که از قبل برای آن ساخته شده باشد و به همین منظور به سراغ کانکس رختکن ورزشی برای جبران این کمبود فضا می روند. ساخت این سازه کاملا با کانکس کارگاهی یا رختکن های اداری متفاوت بوده و معمولا از رنگ بندی های شاد و متنوع و با دو رنگ متزاد به نشان دو تیم ورزشی طراحی و تولید می شود.همچنین این رختکن ها فقط در مواقع برگزاری مسابقه یا تمرینات ورزشی مورد استفاده قرار گرفته و در ایام عادی معمولا بصورت درب بسته بوده ضمن اینکه در برخی موارد ممکن است از یک مجموعه ورزشی برای برگزاری مسابقه خاصی به مجموعه دیگری آن را انتقال دهند.

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است