پشتیبانی

کانکس اتاق سیگار | اسموکینگ روم | اتاق دود

کانکس اتاق سیگار

کانکس اتاق سیگار
اشتراک گذاری :

کانکس اتاق سیگار محفظه یا اتاقی شبیه به کانکس های شیشه ای بوده با این تفاوت که دارای کف سرامیک یا آلومینیومی و یک فن تهویه هوا می باشد. این سازه بیشتر برای استفاده در اماکن نیمه خصوصی مانند مراکز خرید ، مجتمع های اداری تجاری ، فرودگاه ها و ترمینال ها طراحی و تولید می شود که با توجه به سرانه دارای ظرفیت و ابعاد متفاوتی هستند.طراحی ، ساخت و نصب کانکس اتاق سیگار دارای ویژگی های مخصوص به خود است که در ادامه این مطلب به برسی این ویژگی ها ، کاربرد و مزایا آن خواهیم پرداخت.

ساخت کانکس اتاق سیگار

برای ایجاد رفاه بیشتر و احترام به حقوق دیگران در فضا های عمومی در مبحث افراد سیگاری و افراد غیر سیگاری و همچنین در جهت ایجاد ایمنی بیشتر در کارخانه جات و محل های خطر ناک که بیشتر با مواد اشتعال زا در ارتباط هستند اتاق دود یا کانکس اتاق سیگار به وجود آمد تا افرادی که به استعمال دخانیات احتیاج دارند بدون ایجاد مزاحمت برای عموم و همچنین بدون بوجود آمدن خطر در انبار ، کارخانه جات ، یا شرکت های پتروشیمی و صنایع نفت و گاز بتوانند از این مکان استفاده کنند. ساخت کانکس اتاق سیگار معمولا با اسکلت فلزی و اکثر جداره های آن از شیشه سکوریت با ضخامت یک سانتیمتر می باشد و بابقی قطعات بسته به ابعاد و شرایط سازه ممکن است سفارشی و متغییر باشذ.

امکانات داخلی کانکس اتاق سیگار

ر فضایی دارای ویژگی های منحصر بفرد خود برای استفاده اشخاص بوده که کانکس اتاق سیگار نیز به همین ترتیب دارای امکانات داخلی و شرایط خاص به خود است. از جمله امکانات اولیه طعبیه شده در این فضا فن تهویه که معمولا از نوع سانتریفیوژ بوده و دود را از طریق کانال به فضای بیرون منتقل می کند که البته در فضا های باز می توان از فن آکسیال نیز در این مورد استفاده کرد.همچنین صندلی و میز های مورد نیاز برای نشتن افراد به همراه زیر سیگاری از دیگر واجبات فضای داخلی کانکس اتاق سیگار بوده . در برخی اماکن عمومی و بزرگ مانند فرودگاه ها ممکن است ابعاد این سازه کمی بزرگتر باشد و طراحی کانکس به گونه ای باشد که در آن یک فروشگاه کوچک مانند فروش نوشیدنی ها و انواع سیگار نیز وجود داشته باشد که علاوه بر پذیرایی امور رسیدگی به فضای داخلی این سازه را نیز به عهده دارند.

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است