پشتیبانی

کانکس دست دوم

کانکس دست دوم

کانکس دست دوم
اشتراک گذاری :

معمولا در زندگی انسان وسایلی وجود دارند که پس از استفاده و رفع نیاز می توان آنها را بصورت دست دوم بفروش رسانید و مجدد آن را به چرخه خرید و فروش باز گردنید. در مورد کانکس نیز این مسئله صادق است و بسیاری از خریداران کانکس پس از اتمام دوره استفاده خود از سازه های پیش ساخته آنها را تحت عنوان کانکس دست دوم بفروش می رسانند که گاها کاملا تمیز و مشابه روز اول بوده و گاها نیز می بایست برخی از قطعات یا متعلقات آن مورد بازسازی و رنگ آمیزی قرار گیرد.

خرید کانکس دست دوم

خرید کانکس دست دوم در محل توسط کارشناسان گروه صنعتی کانکس با اولین تماس و ارائه اطلاعات فنی سازه صورت می گیرد. اگر صاحب یک کیوسک یا کانکس دست دوم هستید می توانید با واحد مشاوره فروش تماس حاصل فرمائید و از طریق راه های ارتباطی الکترونیکی تصاویر به همراه مشخصات کانکس های خود را برای ما ارسال کرده تا کارشناسان ما طی برسی فنی ، ارزش گزاری را روی آنها انجام و قیمت را به شما اعلام کرده که در صورت توافق در محل شما حاظر ، خرید کانکس دست دوم را بصورت نقدی انجام دهند. تمامی مراحل پس از آن مانند هماهنگی جرثقیل و مسائل مربوط به حمل سازه توسط همکاران ما انجام خواهد شد و هزینه های جانبی برای شما که در مقام فروشنده هستید نخواهد داشت.

فروش کانکس دست دوم

کیوسک ها و سازه های پیش ساخته که پس از استفاده مجددا توسط آرین کانکس خریداری می شوند برای انجام تعمیرات یا بازسازی به کارخانه منتقل شده و پس از انجام این عملیات ها و برطرف کردن نقص های احتمالی به قسمت فروش کانکس دست دوم منتقل می گردد تا خریدارانی که به دنبال سازه های کارکرده در جهت ایجاد صرفه جویی اقتصادی در خرید خود می باشند ، ارائه گردد.البته تمامی این سازه ها نیازمند تعمیرات یا تغییرات نبوده چرا که بسیاری از آنها ، در مدت زمان کوتاهی و برای یک پروژه موقت مورد استفاده قرار گرفته اند و از نظر ظاهری و سلامت تفاوت چندانی با نوع فابریکی که به تازگی کمپانی تولید نموده ندارند.

کانکس ویلایی دست دوم

اینکه آیا کانکس ویلایی دست دوم نیز خرید و فروش می شود سوالی است که گاها خریداران سازه های مسکونی از واحد فروش می پرسند که در پاسخ به آن باید گفت بله اما تعداد آنها بسیار محدود بوده چرا که مصرف کنندگان آن افراد شخصی هستند که در باغ خود از این سازه ها استفاده می کنند و مانند پیمانکاران یا شرکت های عمرانی پس از اتمام پروژه سازه را نمی فروشند. از این رو تعداد کسانی که کانکس ویلایی دست دوم را بفروش رسانیده بسیار کم تر از کانکس های کارگاهی بوده و از طرفی در بسیاری از موارد این خرید و فروش بین همسایگان باغ ها انجام می شود که بیش از پیش باعث کمبود نوع کارکرد این سازه در مراکز فروش سازه های پیش ساخته می گردد.

قیمت کانکس دست دوم

مبحث اصلی که می بایست در ابتدا مطرح می شد این نکته است که آیا قیمت کانکس دست دوم نسبت به یک محصول تا چه حد پائین تر است یا اینکه چطور ارزش گذاری می گردد. این موضوع بسیار مهم بوده چرا که اکثر افراد به دلیل همین کاهش قیمت است که راغب به خرید کانکس دست دوم می باشند و برای آنها مهم است که بدانند تا چه میزان اختلاف قیمت وجود دارد. در پاسخ باید گفت که بطور معمول اگر سازه سلامت و بدون هیچ گونه نقص فنی باشد حدود سی الی چهل درصد از قیمت روز آن کاسته می شود.البته در نوع های کارگاهی گاها بیست تا بست و چنج در صد و نوع های اختصاصی ممکن است تا پنجاه درصد کاهش قیمت وجود داشته باشد.

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است