پشتیبانی

تعمیر و بازسازی فوری انواع کانکس در محل

تعمیر کانکس

تعمیر کانکس
اشتراک گذاری :

تعمیر و بازسازی انواع کانکس در محل مصرف کننده توسط تکنسین های فنی برای سازه های پیش ساخته معمولی و کارشناسی سازه های بزرگ جهت انجام تعمیرات کلی و دمونتاژ قطعات توسط گروه صنعتی آذین کانکس در تمامی نقاط کشور انجام می شود.این خدمات به تمامی مالکان سازه های پیش ساخته که مشتریان آذین کانکس بوده و یا سازه خود را از کارخانه های دیگری تهیه کرده اند ارائه می شود اما برای مشتریان خود این شرکت تخفیفات ویژه ای در نظر خواهد گرفت.

تعمیر کانکس در محل

هزینه های جابجایی و حمل کانکس گاها برای مسیر های دور به حدی بالا می رود که از نظر اقتصادی بصرفه نبوده تا برای انجام تعمیرات بخواهیم آنها را به کارخانه منتقل کنیم ، این گزینه بخصوص در مواردی که تعداد آنها زیاد است بیشتر اهمیت پیدا کرده و هزینه انتقال آنها به کارخانه و باز گرداندن آنها چشم گیر خواهد بود. از این رو استفاده از خدمات تعمیر کانکس در محل توسط گروه صنعتی آذین کانکس در چنین مواردی پیشنهاد می گرددکه تا حد زیادی باعث صرفه جویی اقتصادی می گردد.برای این منظور می بایست از کانکس ها و محل هایی که نیازمند تعمیرات است عکسی تهیه کرده و از طریق پیام رسان ها یا پست الکترونیکی برای ما ارسال کرده تا کارشناسان آذین کانکس مورد شما را پیگیری و پس از اعلام هزینه های تعمیر و زمان اقدام، برای انجام تعمیر کانکس در محل حاضر شوند.

تعمیر کانکس کارگاهی

در کارگاه های ساختمانی بعضا پیش می آید که کانکس در اثر برخورد ماشین آلات یا سقوط مصالح ساختمانی و یا حتی جابجایی های مکرر غیر اصولی دچار آسیب دیدگی و نیازمند تعمیرات شود.این تعمیرات ممکن است بصورت جزئی و شامل تعویض یک دستگیره یا یک درب بوده و یا ممکن است بصورت کلی مانند تعویض ورق های بدنه خارجی و یا حتی ایجاد تغییرات در اسکلت سازه باشد که همگی در مجموعه تعمیر کانکس قرار می گیرند.تعمیر کانکس کارگاهی یکی از بیشترین موارد مراجعه کننده برای انجام این خدمات می باشد.مراحل تعمیر و بازسازی این سازه ها بسیار ساده و مدت زمان زیادی نیاز نخواهد داشت چرا که آنها معمولا از مصالح ساده و در دسترسی ساخته می شوند.
تعمیر کانکس در محل

تعمیر کانکس ویلایی

کانکس ویلایی نیز به عنوان نمونه ای پر کاربرد از سازه های پیش ساخته ممکن است در هنگام استفاده نیازمند تعمیر و بازسازی شود و یا حتی بخواهیم آن را ارتقاع داده و مساحتش را افزایش دهیم.در چنین شرایطی نیز می توان با تیم فنی گروه صنعتی آذین کانکس تماس برقرار کرده و درخواست خود را ثبت نمائید تا در کوتاه ترین زمان مورد پیگیری کارشناسان فنی قرار گیرد. این خدمات نیز بصورت اجرا در محل برای بازسازی یا تعمیر کانکس ویلایی انجام می شود.

هزینه تعمیر و بازسازی کانکس

از مسائل مورد توجه همواره هزینه یا همان قیمت تعمیر کانکس بوده که در ابتدا مورد توجه متقاضیان بوده که این مورد بستگی به نوع سازه ، ابعاد مورد تعمیر و محل قرار گیری سازه دارد. نوع های کارگاهی معمولا تعمیرات ساده و با هزینه های کمی را داشته اما موارد لوکس یا خاص ممکن است کمی هزینه های بیشتری را در پی داشته باشد. برآورد هزینه های تعمیر کانکس می بایست توسط کارشناس فنی صورت گیرد که این کار از طریق ارسال چند عکس که محل های مورد نیاز برای تعمیرات را نشان دهد امکان پذیر بوده و نیاز مند مراجعه حضوری کارشناس و پرداخت هزینه کارشناسی نبوده.

تعمیرات کلی کانکس

در برخی موارد سازه به دلایل مختلف از جمله آتش سوزی یا مواردی مانند سقوط از دامنه کوه دچار آسیب های جدی و نقص کامل استراکچری شده است که نیازمند تعمیرات کلی کانکس بوده که در چنین مواردی بخصوص در موارد کارگاهی که دچار آتش سوزی شده باشد پیشنهاد تعمیر کانکس را نمی دهیم چرا که در اکثر موارد این چنینی هزینه های تعمیر با خرید یک سازه نو برابری و گاها حتی کمی بیشتر نیز می شود ، بهتر است در چنین شرایطی سازه را به عنوان فرسوده از رده خارج و به عنوان ضایعات فروخته و با افزودن کمی هزینه به بودجه اولیه یک سازه نو خریداری کنید.
تعمیرکار کانکس

تعمیرکار کانکس

تکنسین یا تعمیر کار کانکس نیرو های متخصص و آشنا به امور این سازه ها هستند که توسط گروه صنعتی آذین کانکس آموزش های لازم به آنها داده شده و بخوبی اجزای تشکیل دهنده سازه ها و نحوه اتصال ، تعویض و تعمیر آنها را در کارخانه و در کنار مهندسین مجرب آموزش دیده اند. پس از تماس شما برای انجام این خدمات و انجام توافق های اولیه تعمیر کار کانکس که ممکن است بنا به حجم کار یک اکیپ بزرگ یا حداقل دو تکنسین باشند همراه با ادوات و تجهیزات مورد نیاز به محل شما مراجعه خواهند نمود.

چطور کانکس خود را تعمیر کنیم؟

اگر کمی دست به آچار باشید و مقدار اندکی نیز به امور فنی آشنایی داشته باشید می توانید فقط با استفاده از ابزار های ساده مانند پیچ گوشتی و یک دریل تعمیرات جزئی کانکس خود را انجام دهید و در هزینه های تعمیرات صرفه جویی کنید .البته این موضوع بستگی به نوع سازه و نوع آسیب نیز دارد ، بطور مثال در سازه های ساده این کار شدنی است چرا که هم اگر نیاز به قطعات داشته باشید به راحتی قابل تهیه بوده و هم ترکیب مصالح به یکدیگر بسیار ساده می باشد اما در سازه های خاص و پیچیده و در مواردی که سازه آسیب جدی دیده ، پیشنهاد می کنیم این کار را به تکنسین های تعمیر کانکس آذین سپرده چرا که ممکن است با صرف زمان و هزینه چند برابری در نهایت نتیجه رضایت بخشی حاصل نشده و یا اصلا ایراد برطرف نشود.

قطعات  مورد نیاز کانکس برای تعمیرات

اگر قصد دارید خودتان تعمیرات کانکس را انجام داده و ابزارآلات کافی برای آن دارید اما مصالح اویه یا قطعات آن را در بازار پیدا نمی کنید به این خاطر است که برخی از متعلقات این سازه ها بصورت اختصاصی توسط تولید کنندگان ساخته می شود و در دسترس عموم قرار ندارد. اما شما به راحتی یک تماس با گروه صنعتی آذین کانکس می توانید تمامی مصالح و قطعات مانند درب و پنجره ، دیوار پوش ، عایق و هر قطعه دیگر را تهیه و خود نسبت به تعویض یا تعمیر آن اقدام کنید. در این مورد محدودیتی وجود نداشته و به هر مقدار که نیاز داشته باشید قابل تهیه و تامین است.
تعمیر فوری کانکس

زمان مورد نیاز برای تعمیر کانکس

بسته به ابعاد ، محل قرار گیری سازه و وسعت آسیب ممکن است تعمیر یک کانکس از یک روز تا یک هفته زمان نیاز داشته باشد اما معمولا این کار بین 1 تا سه روز به اتمام رسیده مگر اینکه سازه نیازمند ساخت قطعات یدکی اختصاصی باشد که آماده شدن آنها زمان مجزایی را طلب کند که این مورد پس از برسی اولیه سازه مشخص خواهد شد.ما در تیم گروه صنعتی آذین کانکس تمامی تلاش خود را برای تعمیر فوری کانکس شما بکار خواهیم گرفت تا این زمان به حداقل خود کاهش یابد.

تعمیر سقف کانکس

از جمله نقاط حساس و آسیب پذیر سازه های پیش ساخته سقف آنها می باشد و یکی از درخواست های زیاد برای تعمیر کانکس همیشه این مورد بوده که اگر برای نصب سقف کانکس از پیچ های مخصوص شیروانی که واشر های آبندی مخصوص دارند استفاده شده باشد و همچنان شاهد نفوذ آب به داخل سازه هستین، پس دلیل آن یکی از سه مورد زیر می تواند باشد.
1- در اثر تابش نور خورشید اشعه ماورا بنفش آفتاب باعث فرسودگی و ازبین رفتن چسب آبندی سقف گردیده که خب اگر چه با استفاده از چسب های با کیفیت می توان این زمان را تا چندین سال افزایش داد اما به هر حال امکان از بین رفتن آنها وجود داشته و نیازمند شارژ مجدد می باشند. در این حالت که بیشتر در کنار قلاب ها اتفاق می افتد و باعث نفوذ آب به داخل کانکس می گردد فقط کافی است چسب فرسوده را پاک کرده و آن را با چسب آبندی جدید جایگزین کنیم.
2- دلیل دوم که ممکن است نیازمند تعمیر سقف کانکس شویم به دلیل برخورد فیزیکی سازه یا سقوط مصالح که باعث پارگی ورق سقف سازه و یا دفرمگی اسکلت سقف شود بوده. در این حالت می بایست ورق یا ورق هایی که دچار آسیب شده با ورق های نو تعویض گردیده و اگر اسکلت سازه نیز آسیب دیده ابتدا پس از شکافتن ورق های سقف اسکلت سازه را تعمیر و سپس ورق های نو را نصب گردد.
3- سومین دلیل به خطای تولید برمی گردد که ممکن است در هنگام ساخت، تولید کننده کانکس شیب مناسبی برای سقف در نظر نگرفته و در نتیجه آب بخوبی هدایت نمی شود و ممکن است به داخل نفوذ کند و یا جهت صرفه اقتصادی استاندارد همپوشانی ورق ها را رعایت نکرده تا بتواند سطح بیشتری را پوشش داده و ورق کمتری مصرف کند که نتیجه آن سود اقتصادی بیشتر برای تولید کننده می باشد.متاسفانه در این حالت هزینه تعمیرات کانکس برای مصرف کننده بالا بوده چرا که یا باید کل سطح را با یک لایه ایزوگام عایق کند که به دلیل اینکه ورق های سقف کانکس دارای فرم سینوسی بوده تقریبا غیر ممکن و ناکارآمد خواهد بود و یا اینکه کل ورق های سقف تعویض و ورق های نو با رعایت استاندارد میزان همپوشانی جایگزین شوند.

تعمیر تخته کف و کفپوش کانکس

بطور کلی پس از شاسی کشی و اتصال قید های کف سازه در اسکلت کانکس کف آنها با تخته و کفپوش پوشانیده می شود. البته استفاده از سرامیک و ورق های عرشه فولادی در نوع های ویلایی و سازه های خاص به دلیل شستشوی زیاد نیز وجود دارد اما عمدتا برای کاهش وزن و قیمت کانکس معمولا از تخته و کفپوش های مشمع طرح دار استفاده می شود. این تخته ها معمولا اگر در مناطق مرطوب استفاده شوند و یا آب بطور دائم روی آنها ریخته شود به مرور زمان از بین رفته و نیازمند تعویض می باشند. کفپوش ها اما در برابر آب مقاومت بسیار بالایی دارند و دلیل از بین رفتن آنها تردد خیلی زیاد در طول سالیان و یا سوختن بر اثر قرار دادن جسم داغ روی آنها می باشد. تعمیر کف کانکس کار دشواری نبوده و می توانید پس از بلند کردن کفپوش تخته های آن را تعویض کنید. معمولا جنس تخته ها از نئوپان، ام دی اف و یا تخته های هفت لایه ضد آب بوده که بطور قطع دارای کیفیت های مختلف و قیمت های مختلفی نیز می باشند. دقت کنید که اگر کفپوش سالم است آن را طوری جدا کنید که پس از تعمیر و تعویض تخته ها بتوان مجددا آنها را استفاده کرد و مجبور به تعویض کفپوش نشوید.

تعمیر کانکس در محل

تعمیر جزئیات کانکس

برخی از متعلقات و جزئیات سازه نیز گاها دچار فرسودگی و نیازمند بازسازی می باشند. مهمترین آنها تعمیر درب و پنجره کانکس، تعویض دیوارپوش، قفل و دستگیره، کلید و پریز و گاها سیستم سیم کشی بوده که تعمیرات آن کاملا مشابه تعمیر یک خانه مسکونی بوده و یا حتی از آن هم ساده تر چرا که اجزای سازه های پیش ساخته معمولا در دسترس تر هستند. بطور مثال سیم کشی آن ها بصورت روکار و داخل داکت بوده که به راحتی با برداشتن در پوش داکت ها می توان آنعا را تعمیر، تعویض یا ارتقاع داد.

تعمیر اسکلت کانکس

بخش از سازه های پیش ساخته که کمتر پیش می آید نیازمند تعمیر باشد اسکلت  یا همان استراکچر اصلی آنها می باشد چرا که این بخش معمولا از آهن آلات سنگینی ساخته می شود که توسط جوش الکتریکی بهم پیوسته شده و از بیرون و داخل پوشانیده شده. تنها در حالتی که سازه برخورد فیزیکی با ماشین آلات داشته و یا از جایی ماننده دامنه کوه پرت شود ممکن است اسکلت آن آسیب دیده و نیازمند بازسازی باشد. برای تعمیر اسکلت کانکس می بایست پوشش داخلی و خارجی قسمت آسیب دیده ابتدا باز شود و پس از تعمیر مجددا نصب گردند. تعمیر این بخش کمی تخصصی بوده و نیازمند ابزار آلات مخصوص مانند سنگ فرز، دستگاه جوش، دریل و دیگر ابزارات تخصصی می باشد.

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است