پشتیبانی

کانکس دو اتاقه | فروش انواع کانکس

کانکس دو اتاقه

کانکس دو اتاقه
اشتراک گذاری :

دربرخی موارد بنا به تنوع نوع کاربری یا نوع فعالیت های مورد نیاز در یک پروژه از کانکس دو اتاقه استفاده می شود. در یک تعریف کلی می توان اینگونه عنوان نمود که کانکس دو اتاقه درواقع سازه ای یک پارچه بوده که از طریق یک پارتیشن داخلی فضای آن تقسیم و دو اتاق مجزا در آن تعبیه گردیده. البته ممکن است فضا های فرعی دیگری نیز در آن تعبیه شده باشد که در ادامه و در برسی انواع این سازه ها ، به تشریح این فضا های فرعی نیز خواهیم پرداخت. این سازه در ابعاد مختلف و کاربری های مختلف طراحی و تولید می گردد .

ساخت کانکس دو اتاقه

در ابتدا بصورت مختصر به  دلیل ساخت کانکس دو اتاقه اشاره شد اما اگر بخواهیم کمی موضوع را بیشتر شرح دهیم می توان گفت در برخی مجموعه ها یک کانکس دارای چند کاربری بصورت همزمان است که از نمونه های آن می توان به انواع کانکس اداری یا یک سازه نگهبانی اشاره کرد که بخشی از آن فضای حراست و نگهبانی بوده و اتاق مجزای دیگری که از طریق یک پارتیشن تفکیک شده است فضای رختکن یا اتاق استراحت می باشد ، همچنین در نوع های اداری نیز گاها یک اتاق به عنوان اتاق مهندس ناظر و دیگری برای سرپرست کارگاه بکار می رود. البته معمولا واحد هایی که در اتاق ها مستقر می گردند دارای زمینه کاری مرتبط بوده تا بتوان یک مجموعه را بصورت هماهنگ تر هدایت نمود و به نوعی می توان با این کار زمان پرت برای ارتباط دو بخش را به صفر رسانید.

انواع کانکس دو اتاقه

در اینجا نیز با بسته به شرایط می توان کانکس دو اتاقه را به انواع مختلفی تقسیم نمود که از جمله آنها کانکس دو اتاقه با آبدارخانه و سرویس در قسمت میانی ، که رایج ترین نوع آنها بوده و معمولا نیز دارای کاربری کارگاهی یا اداری می باشد.نوع دیگر در واقع فقط دو بخش هستند که پارتیشن داخلی انها نیز فاقد درب بوده و هرکدام یک درب مجزا به بیرون دارند. این گزینه بیشتر در کارگاه های عمرانی کوچک استفاده می شود.

ابعاد کانکس دو اتاقه

از نظر ابعاد این سازه ها کاملا با یکدیگر متفاوت بوده و حتی اتاق های آنها نیز دارای ابعاد یکسانی نیستند ، بطور مثال ممکن است اتاق اول فضای کار پرسنل و اتاق دوم فقط یک فضای اختصاصی با فضای کم جهت بایگانی اسناد و مدارک بوده که حتی درب مجزایی به بیرون نداشته باشد. پس ابعاد کانکس دو اتاقه کاملا متغییر و طبق نیاز خریدار تعیین می گردد و در این مورد تا جایی که ابعاد سازه قابل حمل باشد ، محدودیتی وجود نخواهد داشت.

قیمت کانکس دو اتاقه

هزینه و قیمت کانکس دو اتاقه بسته به نوع شرایط و امکانات آن مشخص می گردد اما بطور خلاصه می توان گفت تفاوت چندانی از نظر قیمت کانکس با سازه های سالنی نداشته و فقط هزینه یک پارتیشن شاید به آن افزوده شود که در کنار هزینه کل سازه مبلغ چشم گیری نخواهد بود.اما هزینه امکانات اظافی مانند سرویس یا آبدارخانه بصورت مجزا محاسبه می گردد 

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است