پشتیبانی

کانکس تشریفاتی

کانکس تشریفاتی

کانکس تشریفاتی
اشتراک گذاری :

مراسم ها و گردهم ایی های بین المللی نظیر نمایشگاه های اصناف و رشته های مختلف که همه ساله برگزار و در آن شرکت ها و تولید کنندگان محصولات مختلف از کشور های متفاوتی حضور دارند به نوعی مراسم تشریفاتی محسوب می گردد که برای آن از سازه های پیش ساخته متفاوتی با نام کانکس تشریفاتی در کاربری های مختلف استفاده می شود. 

ساخت کانکس تشریفاتی

گروه صنعتی آذین کانکس با طراحی و ساخت کانکس تشریفاتی در انواع کاربری ها این امکان را به برگزار کنندگان و شرکت کنندگان مراسم تشریفاتی می دهد تا از زیبا ترین و به روز ترین طرح های سازه های پیش ساخته در مراسم تشریفاتی خود استفاده نمایند تا به نوعی هم پریستژ کاری خود و هم مراسم را افزایش دهند. البته این سازه ها بطور اختصاصی برای شرکت ها و موسسات نیز گاها تولید می شود که گاها کاربری آنها کانکس اداری یا دفتر رئیس می باشد چرا که دفاتر مدیریتی نیز بگونه ای جایگاه و مقامی تشریفاتی برای هر مجموعه دارد.

ویژگی متفاوت کانکس تشریفاتی چیست؟

شاید این پرسش مطرح شود که چه فرقی بین کانکس تشریفاتی و کانکس های معمول وجود دارد و اصلا دلیل نامگذاری آن به این اسم چیست. در واقع باید اینگونه پاسخ داد که سازه های پیش ساخته و کانکس دارای گونه های متفاوتی در ابعاد و کاربری های مختلف بوده که در بسیاری از آنها توجه ویژه ای به عملکرد و طول عمر بالای سازه شده و آنچه بیشتر مد نظر خریداران است استفاده بهینه و هزینه های مناسب بوده تا ظاهر و شکل کار اما در مواقع ای که سازه در یک مکان عمومی و به نوعی برای برپایی مراسم یا استفاده تجملاتی مورد استفاده قرار می گیرد اهمیت زیبایی ظاهری و فرم و حتی رنگ سازه بسیار بالا و با دوام و ماندگاری سازه برابری می کند که در این شرایط سازه های اختصاصی تحت عنوان کانکس تشریفاتی طراحی و تولید می گردد که تمامی نیاز های کاربری را در خود حل رده باشد. به همین خاطر از نظر رنگ و فرم تمامی کانکس های تشریفاتی با یکدیگر متفاوت و هیچ کدام شبیه نمونه دیگر نیست چرا که آنها مختص فضا و کاربرد همان قسمت که خریدار در ابتدا سفارش داده تولید شده اند.

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است