پشتیبانی

کانکس انباری

کانکس انباری

کانکس انباری
اشتراک گذاری :

کانکس انباری پیش ساخته سازه ای پرکاربرد برای واحد های آپارتمانی می باشد که نیاز به فضایی برای قرار دادن وسایلی که دیر به دیر به آنها احتیاج دارند کاربرد دارد. بطور معمول در ساختمان های آپارتمانی چنین فضایی تعبیه شده است اما گاها نیز مواردی وجود داشته که به دلیل محدودیت و یا نیاز به فضا جهت تامین پارکینگ در ابتدا از ساخت آن صرفه نظر شده است.

انواع کانکس انباری

انباری های پیش ساخته آذین کانکس از چند جهت به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. یکی از محل ساخت آنها که ممکن است ساخت در محل و یا تولید در کارخانه بوده و دیگری از نظر نوع منفرد بود و یا چند انباری به هم متصل.از جهتی دیگر نیز انواع کانکس انباری قابل برسی بوده که آن نیز نوع کربری مسکونی یاصنی آن می باشد که معمولا در نوع مسکونی بعدکوچک و درنوع صنعتی ابعاد های بزرگ و گاهابه اندازه یک سوله می باشند. درمه جند نمونه از پرکاربردترین آه را به همراه تصاویر هرکدام آورده ایم تابه عوا راهنمای برای خریداران بتوان به این مطلب مراجعه و مناسب ترین آنها را برای خرید انتخاب کنید.

ساخت کانکس انباری در محل

این مورد برای ساختمان ها و آپارتمان های مسکونی کاربرد داشته که به دلیل محدودیت های مختلفی مانند ارتفاع یا عرض کم خیابان امکان حمل سازه را به داخل مجموعه نداشته و اهالی به دلیل کمبود فضا تصمیم به ساخت کانکس انباری در پارکینگ یا پشت بام می کنند.در این حالت آذین کانکس تکنسین های خود را به همراه مصالح مورد نیاز جهت تولید این سازه به محل منتقل و انباری پیش ساخته را در همان محل بنا می کنند. ابعاد معمول برای این نوع کاربری در کوچکترین حالت 1*2 متر و در بزرگترین حالت 2*3 خواهد بود که با توجه به تعداد واحد ها ممکن است منفرد و تکی یا چند انباری به هم متصل شده باشند که در حالت متصل به هم قیمت تمام شده و بهای نهایی ساخت آن کاهش می یابد.

خرید کانکس انباری آماده

برخی موارد نیز وجود دارد که امکان حمل سازه و شرایط منتقل شدن آن از کارخانه آذین کانکس به محل مورد نظر خریدار وجود داشته و به راحتی خریدار می تواند انباری مورد نظر خود را سفارش و پس از آماده شدن توسط یک جرثقیل کوچک به داخل ملک یا ساختمان خود منتقل کند. در این روش خرید کانکس انباری نیازی به حضور تکنسین ها در محل نبوده و زمان به علاوه هزینه تمام شده کار نیز تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.این روش در ساختمان هاس شمالی که حیاط به کوچه یا خیابان متصل است بسیار شایع می باشد.

ساخت انبار صنعتی با کانکس

کارگاه های عمرانی و گاها کارخانه جات صنعتی جهت تامین فضای انبار خود بنا به شرایط و دلایل متفاوت دست به احداث کانکس انباری پیش ساخته می زنند که ممکن است این انبار برای محصولات ، مواد اولیه ، مصالح و یا حتی ماشین آلات بکار رود که بنا به نوع کاربرد ابعاد و شرایط آنها متفاوت بوده و از یک اتاقک 3*6 متر تا یک سوله 20*20 متر ممکن است ابعاد آن متفاوت باشد.این سازه در عین اینکه به سرعت تجهیز می گردد قابلیت مونتاژ و دمونتاژ به همراه جابجایی یا برچیدن آن در مواقع ای که عملیات به پایان میرسد را برای این کارگاه ها به همراه داشته و گاها در ابعاد کوچک ماشین آلات و ابزار ها نیز درون کانکس انباری قرار گرفته و با هم به وسیله جرثقیل به پروژه بعدی منتقل می گردند.

 

گروه صنعتی آذین کانکس

 


تمامی حقوق محفوظ است