پشتیبانی

چرا آذین کانکس

چرا آذین کانکس

چرا آذین کانکس
اشتراک گذاری :

در این مطلب همانگونه که در مقدمه نیز آورده شد به برسی نحوه عملکرد گروه صنعتی آذین کانکس در دو دهه اخیر به عنوان اولین طراح و تولید کننده کانکس در ایران خواهیم پرداخت و اینکه چطور در این مدت توانسته تحولات زیادی در جهت پیرفت صنعت پیش ساختگی کشور ایجاد نماید.

 ارائه مشاوره های تخصصی قبل از خرید کانکس

یکی از اصلی ترین بخش ها در سیستم گروه صنعتی آذین کانکس ارائه مشاوره توسط کارشناسان فنی و مهندسین مجرب به خریداران بوده که باعث میگردد تا پیش زمینه های درستی از سازه ای که می خواهند خریداری کنند کسب نموده و هزینه های خود را حدالمقدور بهینه کرده. این کار باعث افزایش رضایت خریداران کانکس شده و باعث می گردد محصول نهایی دقیقا مطابق با نیاز و کاربری آنها طراحی و تولید شود.

سرعت در ساخت کانکس

در مرحله بعد بلا فاصله پس از مشخص شدن درخواست اصلی خریدار مراحل طراحی و آنالیز های سازه شروع و پس از تائید طرح مراحل ساخت کانکس آغاز می گرددزمان در همه جای جهان به معنی هزینه بوده چرا که بازگشت سریع سرمایه برابر با شروع پروژه جدید دیگری می باشدکه گروه صنعتی آذین کانکس بخوبی به این موضوع واقف بوده و تمام تلاش خود را برای احترام به وقت خریداران بکار می گیرد.این کار باعث می گردد تا صرفه جویی قابل توجهی در زمان و هزینه های خریداران و به دنبال آن افزایش رضایتمندی از کالای خود را کسب نماید.

کیفیت در تولید کانکس

وزنه اصلی برای کسب رضایت خریدار هر محصولی بخصوص کانکس کیفیت تولید آن می باشد که بدون آن نمی توان به بالاترین حد رضایت مشتریان رسید. این آیتم همواره جز اصلی تریت موارد در دستور کار بخش تولید گروه صنعتی آذین کانکس بوده و استفاده از مرغوبترین نوع مصالح ، تولید توسط تکنسین های متخصص و نظارت توسط مهندسین مجرب ابزار های دستیابی به این هدف بوده که در طول این سالها موفقیت های این مجموعه را رقم زده است.
خلاقیت در طراحی کانکس

خلاقیت در طراحی

ساخت محصولات اختصاصی بگونه ای خلاقانه و مدرن توسط گروه صنعتی آذین کانکس یکی دیگر از موارد مطرح بودن محصولات این مجموعه بوده که این کار توسط تیم طراح خلاق و مجهز به دانش فنی روز جهان در صنعت تولید کانکس میسر شده است. اینکه تمامی محصولات به یک شکل و بگونه ای سنتی ساخته شوند دیگر جوابگوی مشتری امروز نیست چرا که کاربری ها و نفوذ سازه های پیش ساخته ر صنایع و کاربری های گوناکونی بوده بطوری که با زندگی انسان امروز پیوند خورده است.این کار از طریق خلاقیت در طراحی کانکس در مجموعه این گروه صنعتی و در مرحله پیش تولید میسر می گردد

خدمات پس از فروش آذین کانکس

ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش به خریداران کانکس نیز برای مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و ممکن است هر خریداری به آن در طول زمان استفاده از سازه نیاز پیدا کند. اینکه یک شرکت تولیدی بتواند همواره در طول سالهای مورد استفاده محصول خود در کنار مشتری برای ارائه خدمات پس از فروش باشد و به گونه ای صحیح و در مدت زمان کوتاه نیاز کاربر را برطرف نماید برای هر خریداری مهم و از آیتم های مورد توجه آذین کانکس برای جذب مشتریان دائمی بوده و باعث گردیده خریداران و پیمانکاران همواره برای خرید های بعدی خود نیز مجددا به این مجموعه مراجعه نمایند.

 

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است