پشتیبانی

کانکس آماده تحویل | تحویل فوری کانکس | کانکس ویلایی آماده

کانکس آماده تحویل

کانکس آماده تحویل
اشتراک گذاری :

در زندگی امروزی که سرعت حمل و نقل و بسیاری از کارهای دیگر در امور روزمره انسان تغییر کرده ، زمان برابر با سرمایه بوده و هر روزی که بتوان یک پروژه را زودتر شروع و به سرانجام رساند برابر با سود دهی بیشتر و کاهش هزینه های تولید می باشد. از این رو کانکس آماده تحویل در ابتدای به ساکن که پیمانکاران قصد تهیه و تجهیز یک کارگاه عمرانی و یا بهره برداری از یک فضای نمایشگاهی را دارند بسیار کارآمد و باعث صرفه جویی قابل توجه در زمان می گردد. گروه صنعتی آذین کانکس با اطلاع از این موضوع همواره بیش از 90 درصد از محصولات خود را بصورت روتین آماده تحویل و بصورت پیش ساخته در کارخانه نگهداری نموده و همواره به محض درخواست خریداران به آنها ارائه می دهد.در ادامه نمونه هایی از آنها به همراه توضیحات قابل مشاهده است.

کانکس آماده ویلایی

خرید خانه و ویلای پیش ساخته آماده برای بسیاری از افراد مورد توجه بوده چرا که می خواهند خیلی زود سوئیت خود را درون باغ داشته و از فصول گرم سال در باغ به همراه خانواده خود لذت ببرند. کانکس ویلایی آماده همواره با ابعاد 18 متر تا 45 متر در کارخانه آذین کانکس موجود بوده که می توانید پس از بازدید یک روزه سازه را تحویل و منتقل نمائید . چنانچه متراژ های بالا تر یا ویژگی های اختصاصی مدنظرتان باشد می بایست سفارش ساخت داده و حدود 3 هفته تا آماده سازی آن صبر نمائید.

کانکس آماده ویلایی

کانکس آماده کارگاهی

همیشه مهندسان و مدیران پروژه بخش زیادی از تایم کاری یا به نوعی عمر خود را داخل کانکس های کارگاهی سپری می کنند و قبل از اقدام به شروع هر فعالیتی ابتدا دفتر کارخود و سازه های اسکان نیرو های کار را تجهیز و برای این منظور ابعاد و اندازه های مشخصی وجود دارد . کانکس کارگاهی آماده در ابعاد 10 متر ، 15 متر ،18 و 30 متر همواره در کارخانه آذین با درجه های کیفی مختلف و با رنگ ها و امکانات متفاوت موجود و آماده تحویل می باشد.

کانکس کارگاهی آماده

کانکس آماده شیک

اگر برای برپایی نمایشگاه یا مراسم خاصی زمان کافی برای طراحی کانکس اختصاصی نداشته و برای رفع نیاز خود به دنبال کانکس آماده شیک هستید باید بدانید که گروه صنعتی آذین برای این دسته از موارد فوریتی نیز انواع طرح های خاص با قابلیت ها و ویژگی های منحصر بفرد را برای شما از قبل آماده و تدارک دیده است که می توانید با یک بازدید حضوری و در کمترین زمان آن را تهیه نمائید.معمولا کانکس های آماده شیک جنبه های تشریفاتی ، نمایشگاهی و لوکس داشته و کاربرد آنها غرفه ، کیوسک نگهبانی ، گیت و دفاتر اداری یا اتاق ملاقات می باشد.

کانکس آماده شیک

کانکس آماده سرویس بهداشتی

مراسم های سالانه ، گردهم آیی ها و پروژه های ملی که گاها باعث تجمع افراد زیادی جهت بازدید از یک مکان می گردد و فضا های سرویس دهنده مانند سرویس های بهداشتی جوابگوی حضور مردم نبوده و از طرفی این حضور بصورت دائمی و همیشگی نیست که بخواهیم چنین فضا هایی را بصورت دائم در آنجا احداث کنیم . در این حالت نیازمند کانکس سرویس بهداشتی آماده خواهیم بود که بصورت تک چشمه تا 12 چشمه طراحی و تولید شده است و دارای دو نوع راهرو دار و بدون راهرو با قابلیت نصب سرویس فرنگی و ایرانی می باشد چرا که بسیاری از حضار در این موارد افراد خارجی هستند.

کانکس آماده سرویس بهداشتی

فروش کانکس آماده

همکاران ما در دفتر فروش گروه صنعتی آذین کانکس همه روزه بجز یام تعطیل آماده پاسخگویی و راهنمایی شما خریداران در باره انواع کانکس آماده هستند و می توانید اطلاعاتی در باره جزئیات ، نحوه خرید  و دیگر شرایط اختصاصی سازه ها را از ما دریافت کنید.در این مجموعه تلاش می شود به محض خرید مشتریان کالای مورد نظر در همان لحظه بارگیری و منتقل گردد.

خانه کانکس آماده

خانه کانکس آماده مواردی از سازه های پیش ساخته هستند که مانند تفاوت آنها با خانه های معمولی در کوچک تر بودن و قابلیت جابجایی آنها بوده و موارد استفاده آنها بیشتر برای احداث شهرک های مسکونی پیش ساخته در مدت زمان کم جهت استقرار قشر های آسیب دیده مانند زلزله زدگان ، سیل زدگان ، مهاجران خارجی و این گونه موارد می باشد تا در اسرع وقت شرایط ایشان ساماندهی و در خانه های دائمی خود اسکان داده شوند. خانه کانکس های آماده آذین همواره  در کارخانه موجود و ابعاد آنها از 10 متر تا 36 متر متفاوت بوده و ویژگی های داخلی آنها نیز متفاوت است. اطلاعات بیشتر در این باره را از همکاران ما در دفتر فروش بخواهید.

خانه کانکس آماده

تحویل فوری کانکس

اگر شرایطی که در بالا شرح داده شد و یا موارد مشابه نمایشگاهی که مدت زمان کمی برای احداث و راه اندازی سازه در اختیار دارید به راحتی و در کمترین زمان می توانید سازه مورد نیاز خود را از گروه صنعتی آذین کانکس تهیه کرده و به محل مورد نظر انتقال دهید چرا که ما همواره تعداد 250 دستگاه کانکس در ابعاد مختلف و با کاربری های گوناگون و حتی کانکس نگهبانی آماده تحویل فوری در کارخانه برای شرایط خاص مهیا نموده ایم که به محض فروش نیز جایگزین می شوند.این تولیدات همواره بر اساس تجربیات بدست آمده از نیاز های عمومی خریداران شکل گرفته تا شما به راحتی بتوانید از میان گزینه های موجود مناسب ترین را انتخاب فرمائید.

انواع کانکس آماده تحویل

بیشترین نوع از سازه های آماده را کانکس کارگاهی که در پروژه های عمرانی کاربرد دارند و همچنین سازه های ویژه اسکان در مواقع ضروری مانند زلزله تشکیل داده اند اما بنا به تعداد بالای درخواست خریداران برای سازه های اداری و فروشگاهی همواره تعدادی از این نوع موارد نیز از قبل ساخته و آماده تحویل می گردد.البته مواردی نیز وجود دارد که درخواست متقاضی کاملا اختصاصی بوده و در دسته کانکس آماده تحویل نمی گنجد و حتما می بایست بصورت اختصاصی طراحی و تولید شود که در این حالت ناگزیر می بایست تا اتمام مراحل ساخت آن منتظر بماند اما می توان تمهیداتی در نظر گرفت که این فرایند تولید در کمترین زمان ممکن رخ داده و خریدار هرچه زود تر محصول مورد سفارش خود را تحویل گیرد.

کانکس آماده آذین

مزایای خرید کانکس آماده
تقریبا در تمامی بخش های این صفحه از مزایای خرید کانکس آماده صحبت شد اما اگر بخواهیم بطور خلاصه و در چند سطر آنها را بیاوریم عبارتند از :
1- صرفه جویی در زمان
2- کاهش هزینه ها به دلیل تولید انبوه
3-در اختیار داشتن گزینه های بیشتر در هنگام انتخاب
4- خرید و فروش راحت تر و فوری کانکس آماده دست دوم پس از استفاده

معایب خرید کانکس آماده
همچنین در متن اصلی و در پراگراف های بالا تر در مورد معایب خرید کانکس آماده اشاراتی شده که بطور خلاصه می توان اینگونه آنها را برشمرد:
1- نداشتن مطابقت کامل با نیاز یا شرایط ملک شما
2- پلان ها و پارتیش های داخلی یا امکانات آن متناسب با نیاز های کاربری یا اداری شما نبوده و برخی اتاق ها برای نیاز شما کوچک و یا بزرگ باشد.
3- تنوع محدود در طرح یا مصالح بکار رفته جهت ساخت

 

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است