پشتیبانی

کانکس نمایشگاهی

کانکس نمایشگاهی

کانکس نمایشگاهی
اشتراک گذاری :

همه ساله در نقاط مختلف جهان کشور ها و کارخانه های مختلف برای معرفی خدمات و محصولات جدید خود اقدام به برپایی نمایشگاه های عمومی می کندد که در هر مجموعه بنا به در خواست و شرایط خود مساحتی را در آن برای خود در نظر می گیرد. در روش های سنتی اقدام به ساخت غرفه هایی می کردند که فقط برای آن نمایشگاه بوده و پس از اتمام مراسم نیز سازه تخریب می شد اما در سالهای اخیر با بوجود آمدن سازه ای تحت عنوان کانکس نمایشگاهی هر شرکت یک بار برای همیشه اقدام به طراحی اختصاصی و خرید کانکس نمایشگاهی برای غرفه خود کرده که از آن در نقاط مختلف کشور به هنگام برپایی چنین مراسمی استفاده می کند.گروه صنعتی آذین کانکس تیم طراحی خود را برای این منظور در اختیار خریداران و سفارش دهندگان این سازه ها قرار داده و تولید کانکس را با توجه به درخواست ها و نیاز های ایشان انجام می دهد که در ادامه نیز به مزایا و کاربرد ساخت این سازه ها و همچنین نحوه سفارش آنها خواهیم پرداخت.

ساخت کانکس نمایشگاهی

ساخت این سازه از نظر مراحل تولید دارای تفاوت های زیادی با محصولات دیگر داشته چرا که معمولا هر کدام محصولی اختصاصی با فرم و ویژگی های جدید بوده که می بایست از فیلتر های مختلف فنی و اجرایی نیز عبور کند ضمن اینکه تائید خریدار را نیز دریافت نماید. از این رو کانکس نمایشگاهی کاملا بصورت اختصاصی برای هر شرکت یا خریدار از پایه طراحی و تمامی جزئیات آن مانند رنگ ، طرح ، فرم و بازشو ها نیز کاملا مطابق درخواست خریدار در سیستم گروه صنعتی آذین کانکس طراحی و تولید می گردد

طراحی کانکس غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته با کانکس توسط مهندسین معمار به وسیله نرم افزار های کامپیوتری که برای این منظور تهیه شده اند صورت می گیرد که خریدار تمامی بخش های سازه خود را در تصاویر مجازی مطابق با محصول نهایی که در پایان تولید خواهد شد دیده و کانکس نمایشگاهی خود را دقیقا مطابق آن دریافت خواهد نمود. در این روش به راحتی می توان رنگ ها و فرم های مختلف را برای این کاربری در نرم افزار طراحی کانکس تست نموده و بهترین را از میان آنها انتخاب کرد که بیشترین هماهنگی را با محصولاتی که در نمایشگاه توسط خریدار ارائه خواهد شد را داشته باشد.

مزایای استفاده از کانکس نمایشگاهی

اینکه چرا استفاده از روش های مرسوم گذشته برای ساخت غرفه های نمایشگاه دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد و اکثر شرکت ها به دنبال کانکس نمایشگاهی یا غرفه های پیش ساخته برای حضور در نمایشگاه ها هستند مربوط به چند ویژگی این محصول داشته . اول اینکه تمامی راه و مراحل طراحی و تولید و همچنین هزینه های ساخت یک بار برای  همیشه بوده و از این غرفه سالها می توان در موارد مشابه بدون صرف هیچ هزینه دیگری استفاده نمود که در طی سالیان بسیار مقرون بصرفه بوده و از طرفی نیز در زمان های دیگر به عنوان دفتر اداری یا محلی برای نمایش محصولات درون کارخانه از آنها استفاده می شود.
 

 

 


تمامی حقوق محفوظ است