پشتیبانی

نکاتی درباره خرید کانکس

نکاتی درباره خرید کانکس

نکاتی درباره خرید کانکس
اشتراک گذاری :

معمولا هرچیزی را که می خواهیم برای اولین بار تهیه کنیم به علت نداشتن اطلاعات کافی و یا تجربه کاربری های سابق به دنبال راهنمایی برای خریدی مطمئن می گردیم. مثال بارزآن کسانی هستند که در هنگام خرید خودرو یا مکانیک یا تعمیر کار آشنا به امور فنی را همراه خود می برند تا به عنوان کارشناسی صاحب نظر و مورد اطمینانشان ، ایشان را در این امر یاری کند. خرید کانکس نیز برای بسیاری از مشتریان به دلیل آشنا نبوده با سازه های پیش ساخته به همین ترتیب بوده چرا که می خواهند مطمئن باشند که سازه ای خوب با قیمت مناسبی را خریداری می کنند.از این رو برآن شدیم تا در این مطلب موارد و نکاتی در باره خرید کانکس را برای آن دسته از خریداران ارائه کرده تا با مراجعه به متن این مقله اطلاعاتی را در این خصوص بدست آورند.

گام نخست برای خرید کانکس

در ابتدا می بایست هدف خود یا به عبارتی دیگر انتظارات خود را از کانکس مورد نظر تعیین کرده و سپس به دنبال گزینه ای مطلوب از میان نمونه های موجود بگردیم.برای این کار کافیست جستو جوی کوچکی از طریق گوگل در فضای اینترنت نموده و عکس های محصولات تولیدی گروه صنعتی آذین کانکس و یا تولید کنندگان دیگر را مورد برسی قرار دهیم. اکثر مواقع سازه مورد نظر ما یا نمونه ای نزدیک به آن را خواهیم یافت اما در مواردی که نمونه های موجود نیز آنچه که ما در ذهن خود داشتیم نبود می بایست با تولید کنندگان کانکس تماس گرفته و سفارش خرید یک سازه مطابق نیاز هایمان را بدهیم تا آنها با توجه به مواردی که مد نظر داریم سازه ای را بصورت اختصاصی تولید نمایند که البته در این روش کمی هزینه های ما افزایش خواهد یافت.

نکات مهم در خرید کانکس

در هنگام خرید کانکس نکاتی که باید مورد توجه قرار دهید مشخصات فنی و امکانات موجود در کیوسک بوده چرا که بسیاری از کانکس ها از نظر شکل و شمایل کاملا مشابه یکدیگر بوده اما از نظر مقاومت مصالح و طول عمر مفید کاملا نسبت به یکدیگر متفاوت هستند و از روی ظاهر یا ابعاد آنها به هیچ عنوان نمی توان تشخیص داد و حتی نحوه درجه بندی کیفی آنها نیز در هر کارخانه متفاوت است. از این رو میبایست لیست مشخصات فنی آنها را به عنوان یک بروشور از تولید کننده دریافت و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوان تشخیص درستی را برای خرید کانکس متناسب با نیاز و بودجه خود دهیم.این را از آن جهت جز نکات مهم آورده ایم که بسیاری خط کش خود را در هنگام خرید فقط بر روی ابعاد گذاشته و بدون در نظر گرفتن دیگر آیتم های تاثیر گذار گاها سازه های کم کیفیتی با طول عمر نا مناسبی را خریداری می کنند که از پایه برای کاربری های موقت تولید شده اند نه برای یک کاربری طولانی مدت.

 

 


تمامی حقوق محفوظ است